Laddar…

Vanliga frågor

Hur kan jag returnera produkter?

Inte nöjd med ditt köp trots allt? Vänligen meddela oss inom 14 dagar efter att du har mottagit din produkt via online-returformuläret.

Hur kan jag ladda ner min faktura?

Har du ett FysioSupplies-konto? Då är din faktura lätt att se och ladda ner via orderöversikten på ditt konto. Om du inte har ett konto är det möjligt att ladda ner din faktura genom att fylla i nedan.

Kan jag beställa även om jag inte har ett företag?

Ja, det kan du. När du betalar kan du välja mellan att betala som privatperson eller företagskund.

Vad ska jag göra om jag inte hittar en produkt på FysioSupplies.se?

Trots det stora utbudet på FysioSupplies.se så är det givetvis möjligt att du inte kan hitta den produkt du letar efter på vår webbplats. För att kunna ge dig bästa möjliga service tar vi gärna emot din produktförfrågan via e-post eller telefon. Våra produktspecialister kommer sedan att kolla om vi kan leverera produkten i fråga, eller kanske en liknande produkt.

Hur begär jag en offert?

Om du vill få en offert för en eller flera produkter får du gärna kontakta oss per telefon eller skicka ett e-postmeddelande till info@fysiosupplies.se. Vi skickar en kostnadsfri offert så snart som möjligt.

Om du letar efter en produkt men inte hittar den på vår webbplats kan du kontakta oss när som helst. Våra produktspecialister och kontohanterare kommer sedan att för din räkning kolla om vi kan leverera produkten i fråga, eller kanske en liknande produkt.

Vad är fraktkostnaderna för min beställning?

Standardfraktkostnaderna för paket i Nederländerna är 3,95 euro och i Belgien 4,50 euro. När du beställer större eller tyngre paket så ökar fraktkostnaderna. Om du vill veta exakta fraktkostnader så kan du se dem i din varukorg. Fraktkostnaderna för internationell leverans skiljer sig från fraktkostnaderna inom Nederländerna. Standardfraktkostnaderna för Tyskland är 4,95 euro. Fraktkostnader beräknas automatiskt per land i vår kundvagn.

Kan jag hämta min beställning på FysioSupplies.se?

FysioSupplies har starka transportpartners och kan leverera snabbt. Om du vill hämta produkten i Groningen, vänligen kontakta oss via info@fysiosupplies.se och på telefonnummer , så planerar vi en tid för dig att hämta produkten. Du kan hämta den på Sylviuslaan 9, 9728 NS Groningen. Vissa artiklar skickas alltid från vårt utländska distributionscenter till kunden. Dessa är vanligtvis stora produkter och kan därför inte hämtas. När du har skickat en förfrågan om hämtning så informerar vårt kundtjänstteam dig gällande om och när produkten kan hämtas.

Kan jag ta emot min beställning utomlands?

Ja, vi levererar över hela världen och är specialiserade på frakt inom Europa. Du kan ange den internationella leveransadressen när du beställer, så ser vi till att paketet levereras dit. Fraktkostnaderna för internationell leverans skiljer sig från fraktkostnaderna inom Nederländerna. Standardfraktkostnaderna för Belgien och Tyskland är 4,50 euro respektive 4,95 euro. För andra länder inom EU börjar fraktkostnaderna vid 7,50 euro. För leveranser utanför EU debiterar vi fraktkostnader från 120 euro. De exakta fraktkostnaderna beräknas i kundvagnen.

Vilka betalningsalternativ har jag när jag gör en beställning?

o Dynamisk belastning per land

Kan jag även beställa på konto?

Vi erbjuder möjligheten att betala efteråt med Afterpay. Du kan välja det här alternativet i din varukorg. För regelbundna kunder är betalning på konto möjlig. Du kommer då att få en faktura efter leveransen.

Vad är leveranstiden för min beställning?

FysioSupplies levererar måndag till lördag. Produkter som finns i lager levereras vanligtvis dagen efter betalning. Produkter som inte finns i lager levereras vanligtvis inom 2 till 3 arbetsdagar. Skulle det vara så att de beställda produkterna har en längre leveranstid så informerar vi alltid dig inom 8 arbetstimmar.

Hur spårar jag min beställning?

För att spåra statusen för din beställning, kontrollera e-postmeddelandet för spårning som du fick efter att beställningen skickades.

Hittar du fortfarande inte det du letar efter? Vänligen kontakta vårt kundtjänstteam på . Se till att du har ditt beställningsnummer till hands, så att vår personal kan hjälpa dig både snabbt och tillfredsställande.

Kan jag fortfarande ändra mina uppgifter efter att jag har gjort en beställning?

Gjorde du ett misstag när du la din beställning? Genom att till exempel ange fel namn eller adress? Vänligen ring vårt kundtjänstteam så snabbt som möjligt (dynamiskt nummer per land). Om din beställning ännu inte har lämnat vårt lager så hjälper vi dig att ändra uppgifterna.

Kan jag byta ut eller returnera en produkt om den inte uppfyller mina förväntningar?

Ja, detta är möjligt inom 14 dagar efter mottagandet av din produkt. Du kan rapportera detta till oss via online-returformuläret.

Returer är tillåtna, men endast i originalskick och originalförpackning. Produkter som är använda, skadade eller inte ligger i originalförpackningen kan inte returneras. Läs här för mer om retur.

Hur lång är min garanti?

Vi erbjuder i allmänhet två års garanti på alla produkter med tillverkningsfel. Din produkt ska inte gå sönder under de första två åren av normal användning. Om detta händer kommer vi att reparera eller ersätta din produkt utan kostnad. För vissa produkter erbjuder vi till och med mer än 2 års garanti.

Är din produkt defekt? Skicka i så fall ett e-postmeddelande med bilder och en beskrivning av defekten. Har problemet inträffat inom garantiperioden och är det ett tillverkningsfel? Då är reparationen helt gratis. Om du själv har orsakat felet kan vi dock fortfarande hjälpa dig med reparationen.

Berätta gärna för oss och dra nytta av det. info@fysiosupplies.se of .